Movies I've Seen in June 2017

7/15/2017 03:07:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Červen byl, co se týče shlédnutých filmů velice plodný, celkem 36 kousků! Jelikož se nevysílalo moc seriálů, snažila jsem se dohnat nějaké filmové resty, které na mě už nějakou dobu čekaly, a celkem se mi to povedlo. Našlo se tady spoustu skvělých filmů, ale hodně z nich mě i zklamalo, ale o tom si povíme za chvilku. Teď v červenci už zase na filmy tolik nekoukám, takže jich tu pravděpodobně nebude tolik.


1. Deník Bridget Jonesové - Kromě knih jsem se v červnu podívala i na filmy o Bridget Jonesové. Myslím, že to je klasika, kterou zná každý, takže se k nim moc vyjadřovat nemusím. Prostě Hugh a Colin spolu ve filmu jsou naprosto super :D. Člověk si u toho odpočine a ještě se i pobaví.

Hodnocení: 8/10

2. The Fifth Wave - Konečně jsem se podívala i na Pátou vlnu, ačkoliv jsem ještě nečetla knihu. Byla jsem hodně příjemně překvapená, protože mě film opravdu bavil, měli to moc hezky vizuálně zpracované i příběh mě hodně zaujal, takže si určitě musím letos přečíst knihu a doufám, že zfilmují i další díly.

Hodnocení: 8/10

3. Limitless - Bohužel tady bylo docela zklamání. Viděla jsem několik dílů seriálu a koncept mě hodně zaujal, prostě existuje droga, díky ní můžete dělat všechno, na co si jen vzpomenete (využijete plnou kapacitu mozku). Chtěla jsem se tedy podívat i na původní film, ve kterém navíc hraje Bradley Cooper, ale bohužel mě to moc nebavilo.

Hodnocení: 5/10


4. The Girl on the Train - Knihu jsem četla loni, opravdu se mi líbila. Na film jsem slyšela trošku horší ohlasy a musím souhlasit. Asi to pro mě bylo méně zajímavé, protože jsem četla knihu, takže jsem od začátku věděla, kdo je vrah a viděla tam tím pádem i vodítka, ale když pominu tohle, tak mi to stejně přišlo takové ploché a ponuré, ale jiným způsobem, než by mělo být.

Hodnocení: 7/10

5. How to Be Single - I tady se konalo překvapení, čekala jsem trapnou, přiblblou komedii, ale ono to bylo fakt zajímavé. Mělo to příběh, hlavu i patu, zajímavé postavy a Dakota Johnson a Rebel Wilson tvoří velmi zvláštní, ale zábavnou dvojku.

Hodnocení: 8/10

6. Arrival - Konečně jsem se podívala i na Arrival, který jsem plánovala už dlouho. Zpočátku jsem sice byla trošku zmatená, ale nakonec jsem to začala chápat. Opět velice zajímavý koncept, v hlavních rolích Jerremy Renner a Amy Adams, takže za mě velice povedený film.

Hodnocení: 8/10


7. Bridget Jones: The Edge of Reason - Trošku slabší než jednička, ale pořád zábavný film. Asi to není ta nejlepší komedie, jakou jsem kdy viděla, ale jak jsem psala výše, Bridget je prostě klasika. Sice není zrovna postava, se kterou bych se já osobně ztotožnila, ale nevadí.

Hodnocení: 7/10

8. Bridget Jones's Baby - Říkejte si co chcete, ale mě se to prostě líbilo. A dokonce i nejvíc se všech filmů o Bridget. A dokonce jsem se smířila s tím, že tam není Hugh Grant. Prostě to bylo vtipné, co vám mám povídat. A nejlepší scéna byla rozhodně s Doktorem Pringlem :D (kdo viděl, pochopí). Takže jo, já jsem spokojená, tak mě neukamenujte :D

Hodnocení: 9/10

9. Bad Moms - Další skvělá oddechová komedie. Trošku tuctové, takové Mean Girls mezi mámama, ale bavilo mě to. Nedávno jsem zjistila, že chystají i nějaký Vánoční film, tak jsem zvědavá, co se z toho vyklube.

Hodnocení: 8/10


10. Austenland - Austenland jsem už letos sice viděla, ale dostala jsem chuť podívat se na něj znovu. Takové guilty pleasure. Ono se to sice zdá jako blbost, ale mě to prostě fakt baví a kdyby něco takové existovalo, tak bych byla schopná tam jet. Opravdu si teď musím přečíst knížku.

Hodnocení: 9/10

11. Burnt - Další film s Bradlemy a bohužel další zklamání. Tentokrát se příběh točil okolo šéfkuchaře, který se snažil získat třetí michelinskou hvězdu. Asi na tom nebylo vyloženě něco špatného, ale prostě mě to nezaujalo.

Hodnocení: 5/10

12. Gifted - Na nový film Chrise Evanse jsem se těšila, jelikož mívá velice zajímavé projekty a ani tohle nebylo výjimkou. Bylo to hodně dojemné rodinné drama, na které vám doporučuju kouknout.

Hodnocení: 8/10


13. Trolls - Na Troly jsem koukala při žehlení a je to taková hezká, roztomilá oddechovka. Sice to není zrovna animák, který bych nutně potřebovala vidět znovu, ale bylo to milé a krásně to plní funkci filmu na pozadí.

Hodnocení: 7/10

14. Northanger Abbey - Dva mí oblíbení herci v adaptaci skvělé knihy. Zpracované to bylo skvěle, drželi se předlohy od Jane Austenové, ale z nějakého důvodu jsem od toho čekala trošku víc, možná to bylo tím, že jsem si hodně pamatovala z knihy. Každopádně i tak to byl skvělý film.

Hodnocení: 7/10

15. In Dubious Battle - Další adaptace knihy, tentokrát od Johna Steinbecka, ale tuto jsem nečetla. Bylo tam plno skvělých herců, což bylo velké lákadlo, ale příběh mě až tolik nezaujal. Takže jsem to dokoukala, ale znovu vidět nepotřebuju.

Hodnocení: 6/10


16. I Saw the Light - Tady to ani nezachránilo herecké obsazení v čele s Tomem Hiddlestonem a Elizabeth Olsen. Příběh možná zajímavý, ale postavy absolutně na zabití. A jelikož to bylo podle skutečných události, tak potěš koště, ale oba mi opravdu neskutečně lezli na nervy.

Hodnocení: 5/10

17. Colonia - Další příběh podle skutečné události a opět hvězdné obsazení - Emma Watson a Daniel Brühl. Příběh kolonie v Peru mi vyrazil dech a opravdu jsem měla husí kůži a napjatě jsem čekala, jak to všechno dopadne. Moc povedený snímek, opravdu doporučuju se podívat.

Hodnocení: 9/10

18. Regression - Další film s Emmou, tentokrát už ne tak dobrý jako předchozí. Regression bylo docela psycho, ale ne vždy v dobrém slova smyslu. Nebylo to vyloženě špatné, ale tak nějak jsem čekala jiné rozuzlení.

Hodnocení: 7/10


19. The Jungle Book - Knížku jsem četla, ale moc odvařená jsem z ní nebyla. Film se mi líbil více, mám pocit, že se i hodně liší od knihy, pokud si to dobře pamatuju. Hodně jsem fandila tomu medvědovi, za mě naprosto skvělá postava.

Hodnocení: 7/10

20. Kung Fu Panda - Jsem ostuda, ale až teď jsem se poprvé podívala na Kung Fu Panda. A moc se mi to líbilo, bylo to vtipné, ale zároveň se správnou dávkou akce a napětí. Určitě se podívám i na zbývající filmy.

Hodnocení: 8/10

21. Mother's Day - Sice už není Den matek, ale film jsem viděla až někdy po roce od vydání. Tyhle typy filmu mám ráda, je to na podobném principu jako třeba Love Actually - spousta postav, každá má vlastní linii, ale nakonec jsou nějak propojené. Takže za mě příjemná rodinná komedie.

Hodnocení: 8/10


22. Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows - První díl nebyl dobrý, ale ještě se na něj dalo dívat. Zato tohle byla blbost všech blbostí. Nechápu, proč jsme toho museli být svědky. Už nikdy více.

Hodnocení: 3/10

23. Snowden - Naopak tady jsem si dost spravila chuť. Určitě jste slyšeli o Edwardu Snowdenovi, zaměstnanci NSA, který zveřejnil informace o sledování, které NSA provádí a musel prchnout do Ruska. Tohle je jeho příběh, v hlavní roli s Josephem Gordonem-Levittem a Shailene Woodley. A fakt se to povedlo, pokud neznáte vyloženě všechny detaily celé kauzy, tak vás to uvede víc do obrazu.

Hodnocení: 8/10

24. Pete's Dragon - Já chci taky draka jako kamaráda. Povedené zpracování Disneyho pohádky (pokud se neplete), na které můžete kouknout s celou rodinou. Nečekejte žádnou velkou akci, ale kouká se na to hezky.

Hodnocení: 7/10


25. Popstar: Never Stop Never Stopping - Tak tohle bylo fakt vtipné. Pokud neznáte skupinu Lonely Island, asi vám to úplně nic moc neřekne. Parodie na dokument hudebníků a celkově hudebního průmyslu mě bavila. Ale jde o to, jaký máte smysl pro humor, buď se budete skvěle bavit, nebo vám to bude připadat trapné.

Hodnocení: 7/10

26. Inferno - Na film jsem nečetla moc dobré recenze, ale stále jsem doufala, že se pletou. Bohužel musím souhlasit, nic moc, žádná větší akce, prostě nuda. Kniha byla v tomhle ohledu mnohem lepší. Každopádně pokud jste ji nečetli, tak se vám to možná líbit bude.

Hodnocení: 6/10

27. Sing - Miluju filmy, ve kterých se zpívá. Miluju animáky. Takže když se to spojí dohromady, fakt to stojí za to. Opravdu jsem se bavila, bylo to vtipné, smutné, roztomilé a všechno ostatní. Podívejte se, stojí to za to.

Hodnocení: 9/10


28. The Hollars - Není to nejlepší film, co jsem kdy viděla, ale prostě takové to typické rodinné drama, sourozenci se dají znovu dohromady kvůli nemocné matce, do toho se tam motá těhotná snoubenka... Hezky zpracované, skvělé obsazení i herecké výkony, ale asi už to nemusím vidět znovu.

Hodnocení: 7/10

29. Guardians of the Galaxy Vol. 2 - Na nové Střážce galaxie jsem vyrazila do kina a opět super zážitek, filmy Marvelu prostě mají skvělý poměr akce a zábavy. Nejlepší scény má zaručeně Stan Lee, vždycky čekám, v jaké roli se tam objeví tentokrát. Teď se ještě víc těším na Infinity War.

Hodnocení: 9/10

30. Me and Earl and the Dying Girl - Film je natočen podle knihy, kterou jsem ale bohužel nečetla. Námět už je docela okoukaný, přesto se mi to líbilo a určitě si přečtu i knihu.

Hodnocení: 8/10


31. Passengers - Konečně jsem se podívala i na nový film Jennifer Lawrence a Chrise Pratta. Právě jeho role mě docela překvapila, protože se liší od těch ostatních, co běžně hraje a byla to příjemná změna. Celý ten koncept je hodně zajímavý, trošku jsem si vzpomněla na knihu Across the Universe od Beth Revis. Moc povedené a klidně bych se koukla znovu.

Hodnocení: 8/10

32. The Ruby in the Smoke - Tohle má naprosto boží obsazení - Billie Piper a Matt Smith z Doctora, k tomu Hayley Atwell z Agent Carter. Bohužel mě to teda vůbec nebavila a myslím, že jsem to snad ani nedokoukala.

Hodnocení: 4/10

33. What's Your Number? - Tady jsem se opravdu moc bavila, Anna Farris a Chris Evans jsou prostě nepřekonatelní, k tomu se tam pravidelně objevoval Chris Pratt (manžel Anny Farris), takže jsem se hodně nesmála. Není to taková klasická romantická komedie.

Hodnocení: 9/10


34. The Intern - Z nějakého důvodu jsem čekala něco ve stylu Ďáběl nosí Pradu a vlastně to byl skoro opak. Bylo to opravdu velmi jiné od toho, co jsem čekala, ale moc se mi to líbilo, Anne a Robert spolu byli na obrazovce opravdu skvělí.

Hodnocení: 8/10

35. Sisters - Amy Poehler a Tina Fey jsou skvělé duo, obě výborné komičky a i tady pobavily, ačkoliv občas to už bylo i na mě dost přitažené za vlasy a ne tak vtipné. Ale celkově se film povedl a hodně jsem se nasmála.

Hodnocení: 7/10

Tohle už je z té filmové nálože všechno. Viděli jste nějaké z výše zmíněných filmů? A jaké jiné filmy jste v poslední době viděli?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Svátek matek, Matky na tahu a Jak být single jsou pro mě naprosto příšerné filmy, opravdu trapné komedie, které zklamaly, ač obsazení je super. Bridget je skvělá a třetí díl mě překvapil, i když mě štvalo, že je jiný než kniha. Kniha džunglí je úžasná a Strážci Galaxie také. Burnt opět blbost a Pátá vlna celkem šla, i když oproti knize mi přišla slabá. Můj kamarád drak strašně milý film.
    Určitě se chystám na Zpívej, Trolly, Dívku ve vlaku a Pasažéry.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Fíha, tady se někdo snažil. :) Na Dívku ve vlaku jsem se ještě nepodívala, takže to určitě musím napravit. Me and Earl and the dying girl i Pátou vlnu mám i v TBR, takže si je nejdřív přečtu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. I must recommend reading The Girl on the Train: A Novel.
    I just finished reading it today, and my conclusion is that its a very interesting book to read.

    OdpovědětVymazat

Popular Posts