Queen of Shadows (Sarah J. Maas) - Book review

2/21/2016 04:09:00 odp.

Původní název: Queen of Shadows
Český název: -
Autor: Sarah J. Maas
Počet stran: 576
Jazyk: Angličtina
Formát: ebook
Nakladatelství: Bloomsbury USA
Překlad: -
Oficiální anotace (EN): Everyone Celaena Sardothien loves has been taken from her. But she's at last returned to the empire-for vengeance, to rescue her once-glorious kingdom, and to confront the shadows of her past . . .

She will fight for her cousin, a warrior prepared to die just to see her again. She will fight for her friend, a young man trapped in an unspeakable prison. And she will fight for her people, enslaved to a brutal king and awaiting their lost queen's triumphant return.

Celaena's epic journey has captured the hearts and imaginations of millions across the globe. This fourth volume will hold readers rapt as Celaena's story builds to a passionate, agonizing crescendo that might just shatter her world.

Moje recenze: Čtvrtý a zatím poslední díl série Throne of Glass. Pátý díl by měl v originále vyjít v září a netuším, jestli tento díl vyjde letos u nás, ale mám pocit, že by měl na podzim vyjít. Už teď počítám dny, kdy budu moct v této sérii pokračovat. Zatím nevíme název, anotaci ani obálku. Ale kdo si počká, ten se dočká. Snad to bude spíš dříve, než později.

Celeana se vrací zpět do Adarlanu, aby zachránila své milované včetně lidí ze svého království. A musím říct, že je to opravdu jízda a jestli jsem o předchozích dílech psala, že jsou akční, tak tahle kniha je ještě 5x akčnější, než všechny díly dohromady. Objeví se nějaké staro-nové postavy a hlavně máme možnost více se seznámit s těmi, kteří nám byli předstveni v minulém díle. Hodně jsem si oblíbila Rowana, je to zlatíčko. Pořád jsem tým Dorleana, ale i tak mám Rowana ráda. Mimo jiné jsem si konečně oblíbila Manon, která je opravdu badass a její linie v této knize byla velice zajímavá a celkvoě nám Sarah ukázala úplně novou stránku Manon, takže pokud vám v předchozím díle příliš nesedla, tak nezoufejte, ještě stále tu je naděje.

Po naprosto krásně a vůbec ne masochistickém konci třetího dílu se určitě všichni bojíte o Doriana. nebojte, bude tam. Svým způsobem. Pokud chcete zjistit, co tím myslím a jak to s ním dopadne, přečtěte si tu knihu.

Samozřejmě se zabýváme Sudbou, ale dozvíme se více ze Celeaniny minulosti, dozvíme se, co se stalo té noci, kdy zmizela magie a jak se vlastně Celeana stala největším zabijákem Adarlanu. I proto mám tuto knihu velmi ráda, že se konečně dozvíme věci, které byly už několikrát zmíněny, ale teprve teď Sarah rozvede detaily.

Na knize jsem našla asi jedinou chybičku a tou byl Chaoll. Jak jsem ho v prvním díle zbožňovala, tak teď mi neskutečně lezl na nervy a nejradši bych Celeaně sebrala její meč a vlastnoručně ho s ním probodla. Ano, až takhle moc mi lezl na nervy. Ale jinak tomu nemůžu nic vytknout, já jsem celou dobu tajila dech a doufala, že všechno dobře doaodne. Jestli se mi přání splnilo se dozvíte v knize.
Moje hodnocení:
5/5

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts