Essence Long Lasting Lisptick Review

9/04/2015 07:04:00 odp.


Dneska jsem chtěla vydat článek se srpnovýma knížkama. Bohužel jsem si nestihla připravit podklady k tomuto článku, takže si dáme místo toho recenzi. Dneska se podíváme na dlouhotrvající rtěnku od Essence v odstínu 01 coral calling. Kupovala jsem si ji během července ve výprodeji, kde mě vyšla na 35 Kč, normálně ji seženete za 70 Kč. Myslela jsem si, že když byla ve výprodeji, tak ji odstraní z nabídky a bude nahrazena jinými, ale na internetu ji stále mají, tak se zkuste podívat v drogeriích, jestli je i tam.

Nejprve se podíváme na obal. Ten je matný černý a nahoře ma vyryté logo Essence. Uprostřed najdete barevný proužek, který odpovídá barvě rtěnky. S obalem jsem spokojená, líbí se mi hlavně ten barevný proužek, protože pokud jich máte víc, tak je nemusíte rozdělávat, ale stačí se na ně podívat a vidíte, jaký máte v ruce odstín. Ten matný povrch se sice rychle upatlá, ale jinak to působí moc hezky. Obal je taky docela bytelný, aspoň podle mého názoru. Rtěnka se při nanášení neviklá, takže nehrozí, že by se měla zlomit.


Skvělá fotka, že? Hodně toho na ní vidíte. Pokusila jsem se vyfotit spodní stranu rtěnky, kde je barevná nálepka s údajema o rtěnce a je opět vyvedená v barvě rtěnky. Jak už jsem psala, já mám odstín 01 coral calling. Ve slevě jsem našla pouze tento odstín, takže jsem se naštěstí nemusela dlouho rozhodovat. Jedná se o korálovoý odstín, jak lze vyčíst z názvu, ale není to nic křiklavého, je to hezky nositelné i pro denní líčení.


Můžete vidět, že i samotná rtěnka má vyryté logo Essence. Pojďme se teď podívat na další náležitosti rtěnky. Je celkem dobře pigmentovaná, barvička jde na rtech opravdu vidět, ale zase to není tak, že jednou přejedete a máte plnou barvu. Já osobně musím vrstvit. Rtěnka by sice měla být dlouhotrvající, ale mě vydrží tak 1-2 hodinky. Nelekejte se, mě nevydrží skoro žádná rtěnka, takže tu výdrž nemůžu moc dobře posoudit. Moc neleze do vrásek, takže to je další plus. Mě tam sice po čase zaleze, ale znovu říkám, mě prostě hodně špatně drží naprosto všechny rtěnky, po nějaká době se mi na rtech vytvoří taková divná vrstva a rtěnka mi začne hrudkovatět.


Celkově jsem s ní spokojená, za tu cenu se rozhodně vyplatí. Barvička je opravdu krásná, takže pokud hledáte nějakou levnější rtěnku, tak vám Essence můžu doporučit. Minimálně tedy tento odstín, protože další jsem z jejich řady nezkoušela. Chystám se však na jejich novinku, kterou jsou tekuté rtěnky. Už jsem se po ních dívala asi před 14 dny, ale bohužel v drogeriích, kam jsem zavítala je ještě neměli.

Pojďme si naposled shrnout pozitiva a negativa rtěnky

+barva
+cena
+obal
+pigmentace

-výdrž
-někomu může lést do vrásek

You Might Also Like

1 komentářů

Popular Posts