Upcoming Movie Releases (January 2017)

1/08/2017 10:17:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku, kde se podíváme na filmy, respektive na film, na který se v lednu těším. Ačkoliv rok 2017 si pro nás připravil spoustu filmových premiér, leden je na ně trošku chudíš a z nabídky jsem si vybrala pouze jeden film. A ještě je tady ta komplikace, že je natočen podle knihy, kterou jsem samozřejmě ještě nečetla. Takže si ji budu muset nejprve přečíst a teprve pak se podívat na film, což znamená, že se to trošku protáhne a čistě teoreticky bych ten film mohla vidět… hm, tak za pár let? Docela realistická představa. Tušíte, o jaký film se jedná?

Název: A Monster Calls
Česká název: Volání netvora: Příběh života
Datum premiéry (USA): 06.01.2017
Datum premiéry (ČR): 30.03.2017
Obsazení: Lewis MacDougall, Liam Neeson, Felicity Jones, Sigourney Weaver, Toby Kebbell, Geraldine Chaplin, Lily-Rose Aslandogdu

Obsah: Třináctiletému Conorovi se do snů vkrádají noční můry. A jakpak by taky ne - jeho maminka je vážně nemocná, táta žije kdesi za mořem v Americe, babička ho pořád jen peskuje a spolužáci jsou tak trochu tyrani. Pak se rozhádá se svou nejlepší kamarádkou a zůstane na všechno sám. Tedy, skoro sám. V noci, vždycky chvíli po půlnoci, ho totiž navštěvuje netvor - obrovitánský chodící a mluvící starý strom, který roste na kopci za domem. Postupně Conorovi vypráví tři starobylé příběhy a učí jej, že věci často nejsou takové, jakými se zdají být. (Freeman Ent.)

Jsem si jistá, že většina z vás alespoň slyšela o knižní předloze z pera Patricka Nesse a jejím blížícím se filmovém zpracování. Já jsem si nedávno Patricka zamilovala díky jeho práci na seriálu Class, což je spin-off Doctora Who a rozhodně si chci přečíst nějakou z jeho knih. Právě A Monster Calls je asi nejznámější a zní vážně dobře. A právě jsem zjistila, že tam hraje i moje oblíbená Felicity Jones. Každopádně jak jsem psala dříve, nejprve si musím přečíst knihu, takže film odložím někdy na později.


Jako filmové novinky zaujaly v lednu vás?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Zaujíamvý film, škoda, že nebude v kine už v januáry :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, to má hezký obal, snad to bude stát opravdu za to :)
    www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Na volání netvora se těším, ale taky si nejdřív chci přečíst knihu. Snad se k ní letos dostanu :DD

    OdpovědětVymazat

Popular Posts