September 2016 in Books

10/05/2016 07:47:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Dneska se podíváme na docela chudou sbírku knih, které jsem za září přečetla. Ano, na mé poměry jich je málo. Přečetla jsem 6 knih a jednu takovou bonusovou kapitolu k jedné z nich. Pro někoho to je hodně, pro mě málo, nějak jsem se s tím čtením dost loudala. Ale zato tady mám moc hezké knížky, které jsem už dlouho chtěla číst.


1. Šťastně až navěky, Kiera Cass - Jako první tady mám povídkovou sbírku k Selekci, kterou jsem si pořídila na konci srpna, takže jste ji už mohli vidět v New In. Kromě Miláčka jsem ty novely už četla, ale v angličtině, každopádně jsem byla hodně zvědavá na všechny ty bonusové materiály a ilustrace, které se opravdu mimořádně povedly. S knížkou jsem byla spokojená, navíc se na ni nádherně kouká. 368 stran jsem četla 8 dní (27. srpna - 3. září)

2. Empire of Storms, Sarah J. Maas - Jedna z nejočekávanějších knih tohoto roku pro mě rozhodně byla Empire of Storms, 5. díl Skleněného trůnu, na které jsem se těšila celý rok. No, není to můj nejoblíbenější díl, ale z toho konce jsem stejně měla infarkt, co to má jako být Sarah, hm? To se nás vážně musíš snažit zabít u každé své knihy? Asi ano. 693 stran jsem četla 12 dní (5. - 17. září)

3. Everything I Never Told You, Celeste Ng - Na knihu z Knižního klubu už jsem psala spolu s Amy recenzi, takže veškeré informace najdete tam. 304 stran jsem četla 3 dny (18. - 20. září)


4. Inferno, Dan Brown - Ačkoliv miluju Šifru mistra Leonarda, až donedávna to byla jediná Danova kniha, kterou jsem četla. Vždycky si nějakou přinesu z knihovny, ale nikdy ji nepřečte. Nicméně v říjnu se do kin podívá filmová adaptace, takže jsem si řekla, že je ideální čas si přečíst knihu. Rozhodně jsem nebyla zklamaná, Dan Brown prostě umí a je to napínavé od začátku do konce a člověk ani jednou nečeká, co se stane. Šifra stále vede, ale tohle bylo taky super a moc se těším na film, kde hraje moje milovaná Felicity Jones. 424 stran jsem četla 19 dní, (3. - 22. září) ale mezitím jsem četla jiné knihy.

5. A Thousand Pieces of You, Claudia Gray - Ano, vidíte dobře, opravdu jsem ji konečně přečetla. Už jsem o ní psala milionkrát a dokonce je na mojí TBR pro rok 2016, takže si ji můžu odškrtnout (btw. ještě mi tam zbývá 10 knih, tak jsem zvědavá). Nejenom, že má kniha nádhernou obálku, na kterou bych se mohla dívat hodiny a fakt nutně ji potřebuju domů, ono i ten obsah je naprosto dokonalý a já jsem se celou dobu rozplývala. Takhle má vypadat perfektní kniha. 256 stran jsem četla 29 dní (28. srpna - 25. září), ale to proto, že jsem ji začala číst po cestě z práce a vrátila se k ní skoro až za měsíc.

6. First Impressions: A Firebird Ficlet, Claudia Gray - Na Wattpadu je tato krátká bonusová kapitola, která se odehrává asi týden po konci prvního dílu, takže jsem to musela hned přečíst. Bylo to opravdu dokonalé. Přečetla jsem to za pár minut 26. září.


7. Ten Thousand Skies Above You, Claudia Gray - Samozřejmě jsem se ihned přesunula na druhý díl, které je stejně dokonalý, jako ten první. A za ta obálka! Teď jsem ovšem v depresi, protože třetí díl vyjde až v listopadu, jenže já ho potřebuju okamžitě, protože z toho konce nemůžu. 424 stran jsem četla 3 dny (26. - 29. září)

Tak tady jsou všechny zářijové knihy. Jsem ráda, že jsem si zase odškrtla některé, na které jsem se chystala už dlouho. Co hezkého jste přečetli vy?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Skvelé knihy, na Selekciu sa teším rovnako ako na trón zo skla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tak mimo, že kdybych neměla GR, tak vůbec nevím, co jsem četla (a to toho opět bylo pramálo :D :( ).

    OdpovědětVymazat

Popular Posts