Nail Polish Review - Miss Selene (#214)

8/20/2015 12:47:00 odp.


Zase se po dlouhé době ozývám. Nebojte, už se nebudu snažit svoji nepřítomnost nijak obhajovat, prostě to budeme brát tak, jak to je. Nebo ještě lépe - budeme to ignorovat. Souhlasíte? To jsem si myslela. Tak se přesuneme k dnešnímu článku, což je opět recenze na lak na nehty. Tenhle odstítn jsem měla nalakovaný snad už před měsícem, ale samozřejmě, že jsem ten článek nemohla vydat hned, to bych snad ani nebyla já. Takže ho tady máte až teď.

Jak jste si mohli všimnout, opět se jedná o lak značky Miss Selene. Tento v odstínu #214 už má mdoma docela dlouho a kupovala jsem ho v Tetě. Bohužel netuším, jestli se stále prodává. Cena všech laků této značky je 20 Kč a laky obsahují 5 ml, což pro někoho může být málo, ale mě to vyhovuje, protože jich mám fakt hodně, pořád dokupuju další a ráda je střídám, takže ty velké lahvičky prostě nemám šanci spotřebovat.


Barva je na fotkách docela zkreslená, nicméně se jedná o nádhernou lososovou barvičku, tedy něco mezi oranžovou a červenou. U minulého laku jsem si stěžovala na krytí, které nebylo ideální. Tento odstín je na tom lépe, stačí dvě vrsty a lak hezky kryje, ačkoliv na malíčku můžete vidět, že nehet lehce prosvítá, ale tak to taky může být chyba mého lakování.


Všechny tyto malé laky mají taky malé štětečky, ale já jsem si na to za ty roky zvykla, nicméně pro někoho to může být problém, protože potřebujete více tahů na pokrytí nehtu a tím pádem hrozí ryziko vzniku nedokonalostí, jako jsou různé pruhy a podobně Mě se to tedy nestalo, je to hodně o cviku.


Konzistence laku je ideální, ani moc tekutá, ani moc hutná. A musím ho pochválit, protože už ho doma mám možná tak 2 roky a vůbec neztuhnul, pořád se s ním krásně lakuje a řekla bych, že ještě nějakou dobu vydrží, takže za ty peníze se to fakt vyplatí. Co s týče výdrži, tak lak mi vydržel relativně neporušený asi 3 dny, pak už se začal loupat a různě ošoupávat, ale přežil i mytí nádobí, takže ta výdrž byla taky moc hezká.


A jaké tedy vidím plusy a minusy tohoto laku?

+ cena
+ výdrž
+ krytí

+- manipulace se štětečkem

Jak vidíte, tak žádné mínusy jsem u tohoto laku nenašla, protože jak pořád říkám, za tu cenu je opravdu ideální. Určitě vá mho můžu doporuřit, navíc ta barvička je orpavdu nádherná, takovéto odstíny mám na léto moc ráda, takže pokud náhodou jdete někdy do Tety, mrkněte se, jestli je tam ještě mají. Já tam jdu zítra, tak se podívám, jaké odstíny u nás v současné době nabízejí :D

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts