August 2016 in Books

9/03/2016 08:29:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Začátek září neznamená jenom návrat do školních lavic (tedy alespoň pro některé), ale taky čas shrnout si knihy, které jsem přečetla v srpnu. No nebudu vám lhát, zas tak moc jich není, číslo se nakonec vyšplhalo na devítku, což není zas tak špatné, ale přiznejme si to, u mě je ve zvyku víc. A tak zatímco všichni o prázdninách dohánějí věci, na které přes rok čas neměli (například to čtení), Ella se vesele fláká, hledí do blba popřípadě na blba (to v případě, že se někde zjeví brácha, aby bylo jasno. Ale nebojte, i tak se máme ráda). Na to, kolik věcí jsem chtěla přes prázdniny stihnout, jsem neudělala skoro nic. Jasně, já prázdniny stále mám, ale přece jenom se to už blíží a je potřeba zařídit spoustu věcí. A dost už bylo keců, půjdeme se mrknout na ty knížky.


1. Láska mezi písmenky, Jodi Picoult, Samantha van Leer - Jako první tady mám poměrně novou (u nás) knihu Jodi Picoult a její dcery. Je to v podstatě druhý díl duologie, ale já samozřejmě ten první nečetla. Není to podmínkou, ale mám pocit, že by mi to v mnoha věcech pomohlo. Nějak odvařená z toho nejsem. Nebylo to špatné, ale takové moc přeslazené, a když to řeknu já, tak už to je něco. Já chápu, že to byl účel, ale na mě to bylo takové moc nereálné, přiblblé a trošku ploché. A přiznám se, že netuším, jak to vlastně skončilo. Nebo vlastně jo, teď jsem si vzpomněla, ale i tak to na mě moc velký dojem neudělalo. 355 stran jsem četla 3 dny (31. července - 2. srpna)


2. Neslyšno, Richelle Mead - Neslyšno byla kniha měsíce srpna pro Doubleinfinity Book Club, takže více až v samostatné recenzi (bude brzo, slibuju, ale trošku nestíhám, nestačím). 244 stran jsem četla 4 dny (3. - 6. srpna)


3. Ještě než umřu, Jenny Downham - Pokud se nepletu, tak Ještě než umřu jsem měla na TBR pro rok 2016, takže si něco můžu odškrtnout. Velmi silný příběh, který vás donutí přemýšlet, není to kniha, kde se hned rozhodnete, jestli máte postavu rádi nebo ne, jestli jsou zlí, nebo dobří, prostě to je nejednoznačné a může to mít mnoho interpretací a přesně v tom je to kouzlo. 241 stran jsem četla 4 dny (7. - 10. srpna)


4. Báječné mininakupování, Sophie Kinsella - Konečně taky nějaká kniha z letní TBR. NA pokračování příběhu Becky Bloomwoodové jsem se chystala dlouho. Předchozí díly byly lepší, ale i tak jsem se u toho nasmála, krásná a zábavná oddechovka. 384 stran jsem četla 4 dny (11. - 15. srpna)


5. Poslední dopis od tvé lásky, Jojo Moyes - Dostat se v naší knihovně ke knížkám Jojo Moyes je velmi náročné, přesto jsem v srpnu ukořistila hned dvě. První z nich je Poslední dopis od tvé lásky. Naprosto dokonalá obálka, bohužel příběh byl horší. Bylo tam až moc časových linií, ztrácela jsem se v tom, nevěděla jsem, co se děje, v jakém čase se zrovna nacházím, byla jsem z toho docela zklamaná. 472 stran jsem četla 3 dny (15. - 17. srpna)


6. Krev polobohů, Rick Riordan - Konečně jsem dočetla Hrdiny Olympu, trvalo mi to docela dlouho. Bohužel ani tenhle díl mě nějak extra nezaujal, což je škoda. Závěr byl pro mě takový nijaký, čekala jsem něco víc. 468 stran jsem četla 3 dny (18. - 20. srpna)


7. Girl Online na turné, Zoe Sugg - Další knížka z letní TBR, kterou jsem si odškrtla je pokračování Girl Online. Spousta lidí tu sérii odsuzuje, ale mě se docela líbí, je to takové relaxační, vtipné, roztomilé, ale zabaví vás to a hlavně zaujme. 368 stran jsem četla 3 dny (20. - 22. srpna)


8. Jeden plus jedna, Jojo Moyes - Druhá kniha Jojo v tomto měsíci. Na rozdíl od té předchozí se mi ale hrozně líbila, příběh byl zajímavý, měl skvělé postavy, zápletku, prostě všechno, co člověk od dobré knížky čeká. Ale bohužel pro mě se to Me Before You nevyrovná, což možná není fér, ale já v potaz brát musím. 360 stran jsem četla 4 dny (23. - 26. srpna)


9. After: Polibek, Anna Todd - Určitě jste o knize už slyšeli, hit z Wattpedu, fanfikce Onde Direction. Jestli se teď začnu rozepisovat, tak asi dostanu amok, zase se mi z toho zvedá tlak. Rozhodně čekejte recenzi, musím se z té hrůzy někde vypsat. Dám vám ovšem malou ochutnávku mých pocitů - Pokud si myslíte, že 50 odstínů šedi je to nejhorší, co vás v životě potkalo, pak si přečtěte tohle. 528 stran jsem četla 3 dny (26. - 29. srpna)


Jsem ráda, že jsem v srpnu přečetla několik knih, na které jsem se už dlouho chystala a můžu si je tak odškrtnout ze seznamu. Napadlo mě, že bych vám každý měsíc napsala, která knížka se mi líbila nejvíc a která naopak nejmíň, co vy na to? Za tento měsíc by to vyhrála Jeden plus jedna, naopak prohru na celé čáře si zaslouží After: Polibek. A jakou nejlepší/nejhorší knihu jste četli vy?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. After seriu milujem, idem čítať tretiu časť a veľmi sa teším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na recenzi After (a samozřejmě i na Soundless) se těším :) Mě se nejvíc líbila VA :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts