Matrix Oil Wonders (Indian Amla) Review

1/25/2016 05:20:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku, kterým je opět kosmetická recenze, ale dneska se podíváme na produkt, jaký jsme tady ještě neměli a tím je olej na vlasy. Osobně moc stylingových přípravků nepoužívám, proto na ně ani nemůžu psát recenze, nicméně tento olej jsem si pořídila někdy v dubnu 2015 a od té doby ho používám prakticky pořád, takže si o něm dneska něco povíme.


Značka Matrix se zaměřuje na profesionální kadeřnickou vlasovou péči a nabízí rozmanité produkty. Bohužel je neseženete v drogeriích, pouze na internetu nebo v kadeřnictvích. Když jsem loni v dubnu byla u kadeřnice, bavila jsem se s ní o svých krepatých vlasech a ona mi doporučila tenhle olej, který je určen na slabé a poškozené vlasy. Ukázala mi, jak funguje a světe div se, moje vlasy opravdu najednou nebyly tak rozlítané a krepaté, takže jsem se rozhodla si ho pořídit. Cena je sice trošku vyšší, mě tehdy vyšel myslím na 300 Kč, na internetu ho ale teď seženete kolem 170 Kč, takže cena od té doby šla asi dolů. Je ho tam 125 ml a já ho používám už skoro 10 měsíců a ubylo mi ho pouze malinko, takže hrozně dlouho vydrží. Však na fotce můžete vidět, že balení je skoro plné, focené je to asi před měsícem, ale od té doby se to nezměnilo.

Popis:
Obnovující olej pro lesk a hebkost vlasů Matrix Oil Wonders je intenzivní vlasová péče, která zpevní, ošetří a posílí oslabené vlasy. Přírodní složení přípravku vlasy jemně hýčká, vyživuje je a do hloubky hydratuje. Účinně vlasy chrání proti vnějším škodlivým vlivům a zanechává je až 4x pevnější. Olej Wonders obsahuje Indian Amla olej, který posiluje křehké vlasy a jejich přirozenou obranyschopnost. Dodává vlasům potřebné živiny a udržuje v nich hydratační rovnováhu. Navrací vlasům hedvábnou jemnost, přirozenou pružnost a usnadňuje jejich konečnou úpravu. Vlasy ošetřené obnovujícím olejem Wonders se snadno rozčesávají a mají zdravý vzhled s vysokým leskem. Olej je vhodný zejména pro poškozené vlasy, které mají roztřepené konečky, trhlinky ve vlasovém vláknu nebo jsou celkově oslabené. Přípravek navrátí vlasům lesk, sílu a přirozenou pružnost. Obnovte zářivý vzhled a hebkost svých vlasů kvalitním přípravkem!

Účinky:

  • obnovuje lesk a hebkost vlasů
  • ošetřuje a posiluje oslabené vlasy
  • vyživuje vlasy a do hloubky je hydratuje
  • chrání vlasy proti vnějším škodlivým vlivům
  • zanechává vlasy až 4x pevnější
  • posiluje obranyschopnost vlasů
  • dodává vlasům pružnost a usnadňuje jejich konečnou úpravu


Netuším, jestli z této fotky něco vyčtete, ale snažila jsem se vyfotit složení. Hlavním obsahem je olej Indian Amla. Tento olejíček má 3 způsoby použití - můžete ho dát do vlasů před jejich umytí, přidat ho do kondicionéru, nebo ho použít jako závěrečnou péči při stylingu. Já olej používám do suchých vlasů předtím, než někde odcházím. Nepoužívám ho každý den, většinou mi stačí ho použít jednou a vydrží, než si znovu vlasy umyju. Vlasy krásně uhladí, jsou voňavé a dodá jim tvar. Stačí ho použít trošičku, jinak byste mohli rizkovat, že vám vlasy splihnou. Neměl by se dávat ke kořínkům, protože pak bude vlasy mastit, jenže já jak ho nanáším, tak si tou rukou vždycky zajednou po celé délce vlasů. Mám pocit, že když ho použiju tak se mastí trošinku rychleji, ale není to nic hrozného a navíc jak jsem říkala, já ho nakonec mám všude, takže ze mě si příklad neberte. A upřímně si myslím, že to taky může být jenom iluze, protože vím, že ho mám ve vlasech, nikdo v mém okolí si ničeho nevšiml.


Olej je tekutý, průhledný, dobře se nanáší a ve vlasech nezanechává žádné stopy. Pokud venku není příliš vlhko, tak mi vlasy nekrepatí, pokud hodně prší, tak funguje trošku méně, ale pořád to je skvělé, jen teď přes zimu jsou na tom moje vlasy trošku hůř a ty mrazy a sníh mi je docely vysušují, ale i tak mi dost pomáhá a bez něj by to bylo mnohem horší.

Jsem opravdu ráda, že jsem si ho pořídila, protože moje vlasy jsou na tom mnohem lépe než kdysi, ačkoliv když jsem měla kratší, vlasy mi uhladil lépe, ale to bude tím, že moje konečky už zase začínají být vysušené, takže na ně už nebude zabírat asi nic. Každopádně vám ho můžu vřele doporučit. Předtím jsem už pár podobných věcí zkoušela a nic u mě nefungovala, až tenhle olej od Matrixu.

Plusy:
+ vůně
+ neubývá
+ dobře se nanáší
+ nemastí vlasy
+ vlasy jsou uhlazené, méně krepaté

Mínusy:
- horší dostupnost (internet, kadeřnictví)

Máte taky problém s krepatými vlasy? Co na ně používáte vy?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Vypadá super ^-^ zrovna teď řeším co se svýma vlasama - dost mi přes zimu vypadávají :/ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
  2. Môže byť super, hlavne v tomto ročnom období :) aj mne by sa zišiel

    OdpovědětVymazat
  3. Presne tento olejček používam aj ja a nedám naňho dopustiť. Mám husté vlasy a ako jeden z mála produktov mi ich aspoň trochu uhladí. A tá vôňa! Na začiatku som v nej cítila trochu perníky, hh. Každopádne, skvelý vlasový produkt.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat

Popular Posts