Rimmel by Kate Lasting Finish Lipstick Review

10/18/2015 07:40:00 odp.


Po delší době si opět dáme kosmetickou recenzi. Říkala jsem si, že by jich to tady chtělo víc, protože o kosmetiku se docela zajímám a jak víte z článků, každý měsíc toho nakoupím docela dost, tak proč se o své názory nepodělit, že? Pro dnešek jsem si vybrala rtěnku z nude kolekce Rimmel by Kate. Tato kolekce u nás byla představena během léta (červenec? Fakt už netuším), takže se úplně o novinku nejedná a asi jste ji už všichni buď viděli nebo dokonce vyzkoušeli, ale jak říkám pořád, v rychlosti já vždycky vynikala. Pokud jste ovšem tyto rtěnky ještě neviděli, nebo nevíte, co si o nich myslet, tohle by mohl být článek pro vás.


Prosím, ignorujte moje nehty. Fotky jsou hodně staré a já jsem tehdy neměla náladu si je lakovat, protože byly prázdniny :D. Rtěnky jsou u nás dostupné ve 4 odstínech - 40, 42, 43 a 45. Kromě toho kolekce také nabízí bezbarvý balzám na rty a 3 laky na nehty. V zahraničí je k dispozici více dostínů, ale u nás je bohužel trošku omezenější výběr. Já jsem si vybrala odstín 45, tedy ten u nás nejtmavší.


Na fotce vypadá rtěnka hodně světle a růžově, ale věřte mi, že ve skutečnosti je tmavší, jen jsem měla blbé světlo. Je to kombinaace hnědo-růžové a ačkoliv se může tvářit tmavě (kromě téhle fotky), tak ve skutečnosti tak výrazná není a pokud nemáte extra světlé rty, tak vám bude vyhovovat. Ostatní odstíny mi přišli buď moc světlé nebo příliš do oranžova, což by mi neslušelo. Docela mě překvapilo, že rtěnka v sobě má takovou růžovou perleť (na fotkách to jde trochu vidět, každopádně na rtech to neuvidíte).


Teď se trochu podíváme na obal. Ten má kouzelnou světle meruňkovou barvičku a vypadá velice elegantně. Uprostřed je kovoý proužek s nápisem Rimmel a nahoře je podpis Kate Moss, která tuto kolekci navrhla. Víčko rtěnky je zkosené, jak je pro Rimmel zvykem a je tam vyražena korunka (jejich logo). Tuto fotku najdete níže. Obal se mi velmi líbí, podle mě mezi všema těma černýma rtěnkama krásně vyniká. Je lesklý, takže na něm není vidět každá šmouha. Navíc je docela bytelný, ačkoliv jsem rtěnku tahala po kabelkách, nevypadá to, že by se měla rozbít, dokonce ani nápis se neošoupal.


Swatch je taky trošku zkreslený, rtěnka půsbobí tepleji, ale vidítě, že není nijak extrémně výrazná. Rty pouze hezky zvýrazní a je tedy nositelná pro běžné líčení (což je informace, která by vám asi nedošla, když se jedná o nude kolekci. Ach Ello...). U nude rtěnek jsem vždycky měla problém, že na mě vypadaly hrozně nepřirozeně a tak trochu mrtvolně, ale tahle má tu správnou kombinaci růžové, takže vypadá velmi přirozeně. Rtěnka rty nevysušuje, hezky se nanáší, je krásně krémová. S tou dlouho výdrží bych to moc nepřeháněla, řekla bych, že vydrží tak okolo 2 hodin. Já si často nevědomky olizuju rty a často piju, ale i tak nečekejte, že vám vydrží několik hodin. Nezalézá do vrásek, což je rozhodně pozitivum, bohužel i ona mi po čase zhrudkovatí a slije se. Nechápu, proč se to děje, už jsem zkoušela úplně všechno. Nakonec mi nezbývá nic jiného, než ji setřít a nanést znovu, ale pokud tenhle problém nemáte (což asi nemáte, protože mám pocit, že ho mám jenom já), tak vám určitě bude vyhovovat. Ale napsat jsem to sem musela. Ještě jsem zapoměla zmínit, že ji většinou seženete okolo 130 Kč, ale často na ni bývají akce, já jsem ji sehnala pouze za 100 Kč.


A jaký je tedy verdikt? Rozhodně jsem s rtěnkou spokojená a jak jsem se dřív nude dostínům vyhýbala, protože všechny působily příliš hnědě nebo korektorově, tuhle naprosto miluju. Navc jsem zapoměla zmínit, že krásně sladce voní. Pro někoho to možná bude minus, ale už jste si asi všimli, že mám ráda, když rtěnky voní, protože k nim ráda čichám (#ellaslogic)

Plusy:
+ nezalézá do vrásek
+ obal
+ barva
+ cena

Něco mezi
+- parfemace( mě vyhovuje, ale vím, že spousta lidí to nemá rádo)

Minusy
+ výdrž (ale berte s rezervou, možná, že vám vydrří déle, pokud si rty neolizujete jako já)

Vyzkoušeli jste už nějako urtěnku z této kolekce? Nebo se k tom uteprve chystáte? Podělte se o své názory v komentářích, moc ráda si je přečtu. Dovolím si menší info na závěr - nový díl Diary of a College Girl bude nejspíš zítra, měla jsem rozepsanou tuhle recenzi, takže jsem ji chtěla nejprve dokončit a pak se pustit do nového článku.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts