August Favorites

9/18/2015 05:39:00 odp.


Tenhle článek tady měl být už na začátku září, ale tak stane se. Mě se to sice stává často, ale co se dá dělat. Náhodou jsem se ho snažila napsat skoro každý den, ale vždycky mi do toho něco vlezlo (nebo jsem si spíš našla nějakou výmluvu, proč ho nenapsat). Ale uznejte sami, že hledět na taneční vystoupení Dereka Hougha je daleko zajímavější, než psát článek, který není zajíamvý ani v nejmenším. Asi bych měla přestat používat slovo zajímavý, evidentně mě to dělá velmi nezajímavou. O čem že jsem to mluvila? Jo, už vím. O dnešním článku. Jedná se o první článek svého druhu tady na blogu, ale celkově je to článek velmi neoriginální, stejně jako celé moje blogerská kariéra. Abych už vám konečně vysvětlila, o čem se dnes budeme bavit - o mých oblíbených věcech za měsíc srpen. Většinou tyto články najdete na kosmetických blozích, ale já nechci mít blog pouze o kosmetice (proto ho radši budu mít o ničem, skvělá práce Ello), takže jsem si tam přidala pár kategorií.Celkově je to velice nesystematické, nedává to smysl a vůbec k ničemu vám to nebude, ale koho to zajímá, že?
1) Kosmetika:
V této kategorii jako jediné najdete podkategorie, aby se vám v tom lépe orientovalo. Takže to mážná není tak úplně nesystematické, dala jsem si docela záležet.

Oči:

Co se čýká očí, mám tady 4 produkty. Mojí nejoblíbenější řasenku v srpnu (ehm, používala jsem jenom jednu, takže fakt těžká volba) byla SuperShock od Avonu. Celkově mám řasenky od Avonu ráda, ale tahle je za mě opravdu nejlepší. Řasy prodlouží, zahustí a hlavně je neslepuje. Ale berte to s rezervou, protože řasy jsou snad jediná věc, se kterou jsem psokojená, čili mi vyhovuje většina řasenek, protože je nepotřebuju nějak extra natočit/prodloužit/zahustit. Jediné co od řasenky chci je, aby neslepovala řasy, nerozmazávala se a neopadávala, což tahle nedělá.
Dále tám mám quattro očních stínů od Essence, konkrétně odstín 15 most wanted. Tyhle stíny jsem používala skoro pokaždé, co jsem si líčila oči. Tu paletku, kterou na fotce vidíte jsem totiž nepoužívala na celé oči, ale pouze jako barevné linky. Jako podklad mi k nim sloužila bílá tužka Miss Sporty, díky které stíny držely na lince a byly výraznější.

Tvář:

Tahle fotka se trochu nepovedla. V létě jsem skoro vůbec nepoužívala make-up ani BB Cream, proto ho na obrázku nevidíte. Já se těmto produktům celkově snažím vyhýbat, protože nikdy neumím sehnat dostatečně světlý odstín a navíc mám pocit, že mi docela zatěžují a vysušují pleť. Naopak jsem více používala pudr, protože v létě se pleť logicky více leskne. Konkrétně mám pudr Miss Sporty v odstínu 01. Jako tvářenku jsem používala tuhle růžovou od Essence.

Rty:

Konturku nepoužívám pokaždé, ale když už ji vytáhnu, tak je skvělá tahle Rival de Loop Young v krásném nude odstínu. Balzámy na rty používám denně a v současné době je můj nejoblíbenější od Avon Care s bambuckým máslem a madlovým olejem. Bohužel už se neprodává, aspoň už jsem ho v katalogu dlouho neviděla. A rtěnkovým miláčkem je rtěnka z nude kolekce Rimmel by Kate v odstínu 45. Včera jsem se dívala, že jsou v Rossmannovi ve slevě za 100Kč, kdybyste je chtěli vyzkoušet.

Nehty:

Ten modrý lak od Avonu už mám docela dlouho a ta barvička je nádherná. Potkala jsem už hodně libí, který mse modrá na nehtech nelíbí, nechápu proč, ale tak každý máme jiný vkus. V létě jsem si pořídila nový top coat od Maybelline, tak jsem ho zkusila dát na ten modrý lak a vypadalo to opravdu moc hezky. Podívám se, jestli to nemám nafocené a kdyžtak vám o tom napíšu článek (do roka bych to mohla stihnout :D)

Péče o pleť:

Moje pleť je hodně citlivá a po většině krémů mi naskočí vyrážka. Jedním z mála, který mi vyhovuje je tento Nutra Effects od Avonu s chia semínky a matujícím pudrem. Už jsem o něm psala hodněkrát, ale recenzi tuším ještě nemám, takže snad bude. Na čištění pleti jsem používala gel Avon Planet Spa s výtažky z bílého čaje. Taky mi nedráždí pleť, což je skvělé.

Péče o tělo:

Dříve jsem sprchové gely hodně střídala, teď se většinou držím jednoho, dokud ho nevypotřebuju, ačkoliv moje sbírka gelů je velmi lákavá. V srpnu jsem používala Avon Senses Refreshing Lagoon, na léto mi to přišlo ideální. Ještě stále ho mám skoro polovinu (je ho 500ml), takže mi asi nějakou dobu vydrží. A tělový krém je oěpt od Avon Planet Spa s výtažky z oliv. Zrovna před pár dny mi došel, ale byl skvělý, hezky hydratoval a akorát z té vůně jsem nebyla úplně odvázáná. Ne že by mi smrděl, ale nějaká skvostná vůně to taky nebyla.

Péče o vlasy:

Poslední kosmetická kategorie se týká vlasů. V srpnu jsem používala šampon Avon Supreme Oils, který je docela dobrý. Nemastí mi vlasy a nemám z něj lupy jako mamka, která si jej původně koupila, ale pak přešel na mě, protože jí nevyhovoval. Oplachový balzám od Schauma mám už docela dlouho, ale konečně jsem jej dopotřebovala. A maska je taky od Avonu a tahle je naprosto skvělá, protože díky ní mám haldší vlasy a nejsou tak krepaté.

Čtení:

Přesouváme se k další kategorii a tou je čtení. Vybrat za srpen jen jednu knížku bylo náročné, ale nakonec zvítězila série Bloodlines - Ohnivé srdce od Richelle Mead. A jako časopis jsem vybrala Harper's Bazaar, protože tohle číslo se jim podle mě opravdu povedlo. A jediný další časopis, kterým jsem si v srpnu koupila byla Elle, takže moc možností jsem neměla.

FIlm:

Filmů jsem v srpnu tolik neviděla, ale pár se jich přece jen našlo. Hodně jsem se těšila na film Unexpected v hlavní roli s mojí oblíbenou Cobie Smulders a musím říct, že to byl povedený film. Vzpoměla jsem si u něj na Beyond the Blackboard s Emily VanCamp, některé věci byly podobné. Určitě film můžu doporučit.

Seriál:

V srpnu se na obrazovky vrátil můj oblíbený seriál Young&Hungry, takže tady rozhodně musí být zmíněný. Vždycky se u něj skvěl odreaguju a hlavně nasměju. Takže pokud hledáte nějaký nenáročný seriál, zkuste tohle.

Zážitek:

Ze srpnových zážitků jsem si vybrala návštěvu pouti. Miluju kolotoče, i když se mi na nich poslední dobou dělá špatně, ale to mě stejně neodradí.

Tak a to by bylo pro dnešek všechno. Doufám, že vás článek aspoň trochu zaujal a potkáme se u něj zase za měsíc. Pokud byste měli nějaké náapdy na další kategorie, který bych do článku mohla zahrnout, pište do komentářů, protože já už nedokážu nic dalšího vymyslet. A jaké oblbíence máte za srpen vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts