New In: July 2015

8/02/2015 02:32:00 odp.


Vítejte u nového článku, na který jsem se velmi těšila. Jak jste asi z nadpisu pochopili, měsíc se s měsícem sešel a je čas se podívat, za co jsem uplynulý měsíc utrácela a že toho nebylo málo. Ale abyste se nedivili, měla jsem narozeniny, takže některé z věcí jsem si pořídila z peněz, které jsem k narozeninám dostala (hlavně to oblečení), zbytek jsou maličkosti, kterými jsem si udělala radost, když mám ty narozeniny. Znáte to - vlezete do drogerie, vidíte milion věcí, které prostě nutně potřebujete (protože ten milion balzámů na rty vám prostě nestačí, chápeme se). Pak si řeknete: "Ne, to si nekoupím, mám toho doma plno." O pár minut později... "Tak když mám ty narozeniny." Přesně takhle to vypadalo u mě. Naposled mě kámoška musela doslova z drogerie odtáhnout (samozřejmě nejprve k pokladně, abych mohla zaplatit za to, co jsem v rychlosti naházela do košíku :D). Na moji obranu, většina věcí je pořízena v různých slevách, které naprosto miluju, protože člověk dokáže sehnat tolik skvělých věcí za tak nízké ceny. No, už vás ale nebudu zdržovat a pokusím se dostat k pointě, ale přiznejme si, i tak to bude na dlouho.


Asi jediná věc v tomhle článku, kterou jsem fakt potřebovala. Uvěřil mi to někdo? No dobře, nepotřebovala. Kupovala jsem je na začátku měsíce a ještě jsem se k nim nedostala, protože používám jiný šampon a balzám. Ale na druhou stranu, u šamponu se hodí mít zásobu, aby se pak nestalo, že vám z ničeho nic dojde a vy nemáte náhradní. Já bych si sice doma mohla vybrat z celkem velké škály (každý v rodině má svůj), ale stejně. Jak šampon, tak balzám na vlasy je značky Garnier z řady Ultra Doux. Oba byli ve slěvě za 39 Kč, to člověk prostě musí koupit. Já z této řady používám zásadně levandulové přípravky. Vtipné je, že vždycky vlezu do drogerie s úmyslem vyzkoušet nový, no a nakonec si vždycky domů odnáším tuhle klasiku, kterou miluju. A chcete další vtipný fakt? Právě jsem zjistila, že v závěru vypadají lépe fotky vyfoceny mým mobilem s 2Mpx foťák, než fotky focené foťákem z 16 Mpx. Barvy jsou sice trošku zkreslené (mobil nemá blesk), ale jinak... No, však uvidíte sami.


Ano, jsou to ponožky, vidíte správně. Je mi sice trochu divné sem dávat ponožky, ale tak aby to bylo kompletní. Ačkoliv spodní prádlo jsem sem nedala. No, co se dá dělat. Tyto patery ponožky jsem dostala od maminky, které mi je v obchodě doslova vnutila a nebrala ohled na moje protesty, že boty vohdné pro ponožky mám pouze dvoje, přičemž z toho nosím jen ty jedny a do nich mám ponožek dostatek. Tak aspoň byly levné, o čemž se můžete přesvědčit sami, jelikož chytrá Ella tam nechala cenovky. Jo, to jsem prostě já.


A tady se dámy a pánové můžete podívat na výkon 16 Mpx foťáku, který prostě nezaostří a nezaostří. Chtěla jsem aspoň vypnout ten blesk, ať se od toho tak neodráží, ale než zmáčknu nějaké tlačítko, tak mi zčerná displej foťáku. Já fakt nevím, co ten magor dělá, ale odteď asi budu fotit jenom mobilem. To radši upravím ty barvy, než moje pokusy o zaostření. Ale věřte mi, některé fotky jsou na rozdíl od originálních verzí před upravením na úplně profesionální úrovni. Asi jste si všimli, že jsem se ještě nedostala k produltům a u této fotky k nim ani nic psát nebudu, protože je mám nafocené ještě zvlášť. Když se teď na ty fotky dívám, tak nechápu, jakým stylem jsem to fotila, protože některé produkty mám jednotlivě, některé po skupinách... Když už ani já nechápu svoji logiku, tak je to hodně, hodně špatné.


Na tuhle fotku se doporučuju dlouho nedívat, nebo vás z ní rozbolí hlava, v lepším případě. V tom horším vás zhypnotizuje. Pokud by to někdo náhodou nepoznal (a upřímně bych se ani nedivila), jedná se o oční stíny, konkrétně značky Miss Sporty. Znáte takový ty zlevněné boxíky v Rossmanovi? Tak ty já naprosto miluju a právě tam jsem sehnala tyhle stíny. Měli ještě modrou variantu, ale nakonec jsem se rozhodla, že budu šetřit (né, fakt?) a koupím si jenom ty černo-bílé. Stíny už se neprodávají, takže asi proto byly ve slevě. Vy to na fotce nemůžete vidět, ale jsou tam vyryté města - Berlin, Shanghai, Sydney, New York a Rio. Já mám odstín 211 Maverick Mood a koupila jsem je za 20 Kč. Balení je docela malinké a je k tomu pěnový aplikátor, kterým by se nalíčil snad jedině trpaslík, protože není prakticky za co ho chytit, jak je ta rukojeť krátká. Já ale stejně používám štětce, takže mi to je jedno.


Tady vidíte samostatně dva laky, které už jsou na fotce výše. Oba jsou značky Essence. Právě tato značky má totiž v současné době výprodej, jelikož se zbavují vybraných produktů. Tyto věci sežente v dorgeriích za 35 Kč a to se u některých orpavdu vyplatí. K tomu se váže vtipná historka (jako ke skoro každému mému nákupu) - navštívila jsem hned 3 drogerie (DM, Rossman a Tetu) a v každé droherii měli ve slevě jiné produkty. Hlavně DM mě pobavilo, protože ty věci, které jsem tam nakoupila ve slevě podle stránek Essence vůbec ve slevě být nemají, ale tak nestěžuju si. Sice jsem na ten regál hleděla asi hodinu, protože ty slevy měli naspané hrozně malým písmem a ještě pouze u některých odstínů. Ale DMko vykompenzovala Teta, protože když jsem tam byla, tak tam pro jistotu neměli ve slevě nic. Asi k nim ještě nedošly. Ale to jsem se zase trochu rozepsala, teď se podíváme na laky. Ten první je ozdobný top coat s názvem Nude Dots. Jak už z názvu vypovídá, obsahuje hnědo-bílé kolečka a taky mnohoúhelníky (myslím). Jedná se o odstín 28 truth or dare ? Ten druhý lak pochází z jejich nové kolekce gelových laků. Konrétně je v odstínu 25 prince charming, což je mint barva s malýma třpytečkama. Oba dva vypadají na nehtech moc hezky, ale špatně se odlakovávají. Ten gelový ještě jde, ale na nehtech některé třpytečky zůstávají, ten top coat jde dolů dost blbě, ale to se u takových laků dá očekávat.


Nas téhle fotce jsem spojila dva nákupy. Proč, to opravdu netuším, ale aspoň máte spoiler na to, co vás čeká za chvilku.


Příšerná fotka. Ae opět tam vidíte ty dva laky z předchozích fotek a k nim jsem přihodila jeden nový. Jedná se opět o lak značky Essence, ale tenhle jsem pořídila v DM (předchozí dva jsou z Rossmanu). Takže tohle je přesně ten druh laku, který by ve výprodeji neměl být, ale tak dobře. Jedná se odstín 02 bubble gum, s podnázvem the jelly. Opravdu konzistencí trochu připomíná želé. Ještě jsem ho teda nezkoušela, ale jakmile jsem ho otevřela, tak mi bylo jasné, že je skoro průhledný, ale tak nějak si říkám, že to asi byl záměr? Netuším. Zkoušela jsem ho ale jako top coat (nedivte se, já často laky určené k normálnímu lakování používám jako top coaty) a nevypadalo to úplně špatně, jen trochu ztmavil barvu a dodal malé třpytečky, které lak obsahuje. Ještě ho ale chci vyzkoušet samostatně.


Tady je pár fotek všech věcí, které jsem si nakoupila v drogerii DM. Až na ten balzám uprostřed jsou všechny věci od Essence a zakoupeny byly ve slevě, tedy 35 Kč.


Nejrpve se podíváme na dvoje quatro stíny od Essence. Hrozně jsem chtěla vyzkoušet ty jejich paletky All About..., které budou v srpnu nahrazeny novými verzemi, bohužel se mi je nikde nepodařilo sehnat, jelikož byly vyprodané. V DM jsem si ale všimla, že ve slevě mají dva odstíny těchto quatter, takže jsem si je oba koupila. Ten první je 17 crème de la crème, což jsou pastelové barvičky - lia, světlounká hnědá, odstín do oranžova a krémová. Tyhle jsou docela málo pigmentované, ale dá se s nima hezky nalíčit. Druhé quattro je odstín 15 most wanted, který obsahuje třpitivě bílou, odstín šampaňského, růžovo/hnědou a hnědo-vínonou. Tenhle je lépe pigmentovaný, hlavně pak ten poslední nejtmavší odstín. Ale z obou quatter mám velkou radost. Celkově mám pocit, že jsou tyhle stíny moc povedené, i ostatní paletky, které ale nebyly ve slevě, takže na ty se podívám zase jindy.


Dalším úlovkem je tato tvářenka, ze které jsem měla radost snad největší. Její normální cena je totiž 105 Kč, já jí mám za těch 35 Kč, což je hodně hezká cena. Prodává se ve dvou odstínech - můj růžový a jeden do oranžova. Měli už jenom ten růžový, což mi až tak nevadilo, protože já jsem šílená bledule, takže ta studená růžová se ke mě hodí nejlépe. Tvářenka sice práší, ale dá se to přežít a pigmentovaná je tak akorát, aspoň to sní nemůžete rychle přehnat.


Teď se podíváme na dva produkty na rty. Prvním z nich je rtěnka od Essence v odstínu 01 coral calling. Je to krásná korálová barvička, ale ne zas tak křiklavá. Je hezky pigmentovaná, krémová a příliš neleze do vrásek. Bohužel mi moc dlouho na rtech nevydrží, ale to asi nebude úplně vina rtěnky. Já mám totiž zlozvyk, že si rty nevědomky olizuju, takže ani rtěnka s extrémní výdrží se na mých rtech moc dlouho neohřeje. Druhý produkt je balzám na rty Dermacol Love Lips. Dermacol nedávno vydal nové verze těchto balzámů a v DM je měli v akci za 60 Kč, msíto klasických 80. Původně jsem je chtěla jenom omrknout, ale když jsem čichala k testrům, tak jsem si prostě musela nějaký odnést. Mají celkem 4 druhy - bavlníkový květ, žvýkačku, broskev a hrozen. Já jsem si nakonec domů odnesla hrozen, protože ta vůně je neskutečně úžasná. doma kněmu pořád čichám. Hrozně mi to připomíná jedno lízátko, které mi moje babička v dětsví kupovala. Navíc je moc hezky pigmentovaný (na balzám) a rty zbarví do fialova. Opravdu si je jděte aspoň očichat, protože ta vůně je nádherná.


Teď už se dostáváme na chvíli k oblečení. Všude panují velké letní slevy, takže jsem si je nemohla nechat ujít a doplnila jsem svůj šatník o pár kousků. Toto tričko je z obchodu Camaieu. V tomto obchodu moc často nenakupuju, protože se mi zdá, že to tam je předražené, ale ve slevách se tam dají najít hezké kousky. Já jsem si tam vybrala tohle krajkové tričko ve žluté barvě. Ve sktuečnosti je barva výraznější, ale není úplně křiklavá. Měli víc barvených variant, ale já moc oblečení ve žluté nemám, takže jsem sáhla po ní.


Z těchto šatiček jsem měla velkou radost. Jsou z trochu tužšího materiálu, takže hezky drží tvar. Na horké letní dny nejsou, ale když se ochladí, nosím je moc ráda. Jsou mi lehce nad kolena, v černé barvě s kytičkama. Vzadu i v předu mají stejný kulatý výstřih, ale není tak hlukobý, takže mi z něj vzadu neleze podprsenka, jak jsem se na azčátku obávala. Když jsem si je zkoušela, našla jsem na cenovce cenu 250 Kč, ale u pokladny mi účtovali pouze 200 Kč. To se mi stalo i u trička, které jsem si tam taky koupila, takže hádám, že měli ještě větší slevy, než jsem čekala. Milé překvapení u pokladny. Nějak jsem zapoměla zmínit, že jsou z Tally Weijl, což je jeden z mých nejoblíbenějších obchodů, protože tam mají hrozně roztomilé věci, ačkoliv u některých mám pocit, že jsou šité na panenku Barbie. Proto jsem si také musela vzít velkost 40, ačkoliv normálně nosím většinou 36.


Tohle tričko jsem si nekoupila já, ale vybrala mi ho mamka v Albertu, protože si stěžuje, že moje trička na doma jsou příšerná. Já totiž většinou nosím starší trička a některé z nich jsem nosila v období 3-5 třída základní školy, takže asi tak. Nápis je posetý třpytkama, které opadávají při každé příležitosti, takže ještě teď se nám doma všechny třpytí, když jsem ho nosila a já jsem byla ve třpytkách obalená permamentně.


Uvěříte mi, když řeknu, že tohle tričko stálo jenom 98 Kč? Měli byste, protože to je pravda. Je z C&A a prostě jsem o musela mít, ačkoliv triček mám snad milion. Je na něm lapač snů a je krásně třpitivé. Navíc miluju bílé trička, protože se hodí k barevným kalhotám.


Na léto je třeba tričko s kotvičkama. Je opět z Tally Weijl a stálo nějakých 129 Kč. Nechápu, proč se mamce nelíbí, protože podle mého názoru je dokonalé. Ve skutečnosti je ještě tochu výrazněji červené.


Moje nové pyžamo. Ještě jsem ho neměla na sobě, možná dneska. Triko je růžovo-modro-bíle pruhované, kalhoty jsou takové tmavě modré. Je docela obyčejné, bavlněné, ale co víc si na spaní přát.


Pojďme teď na chvíli obdidovat toto dokonalé triko s Minnie. Jakmile jsem ho viděla, věděla jsem, že se mnou půjde domů. A taky šlo. Miluju Disneyho postavičky, už mám doma úžasný svetr s Mickey Mousem, takže jsem do party potřebovala i Minnie. Sice jsem si už vysloužila pár divných pohledů, od lidí, kteří si docela evidentně myslí "Proč má tahle holka tričko s postavičkou pro děti?", ale mě to je jedno.


Docela nutně jsem potřebovala nové džíny, protože ty staré se už trochu rozpadají. Pouze trochu. V C&A měli ve slevách kalhoty za 350 Kč, tak jsem si raději koupila hned dvoje. Tyhle modré jsou hodně úzké, ale překvapivě pohodlné. Jsou s vyšším pasem, protože tyhle kalhoty mám radši.


Tyhle jsou dost podobné těm předchozím, liší se trochu střihem a hlavně barvou. Jak vidíte na fotce, jsou hodně světlé, skoro až bílo-šedé, místy do modra. I tyto mají vyšší pas a jsou docela dost úzké, ale mě se tyhle střihy líbí nejvíc. Už jsem je měla několikrát na sobě a jsou hodně pohodlné.


I k těmto sluchátkům se váže vtipná historka. Byla jsem na cestě na vlak, protože jsem se měla sejít s kamarádkou. Asi v polovině cesty mi přestaly hrát sluchátka a jelikož já v takových chvílích nemůžu být bez svojí hudby, okamžitě jsem si musela koupit nové. Cestou na nádraží chodím kolem papírnictví, kde část budovy je i elektro. Věděla jsem, že tam mají tyhle skvělé sluchátky značky Sencor (už jsem je jednou měla a kupovala jsem je i mamce), takže jsem tam zaběhla a koupila si nové. Vybrala jsem si tyto oranžovo-lososové, které mi v ten den ladily s tílkem. #ellaslogic Jsou docela levné, což je přesně to, co potřebuju, protože já sluchátka likviduju aspoň jednou za 3 měsíce, takže mě to potom tolik neštve, když vím, že jsem je koupila levně.


Nové číslo Cosmopolitanu. No, přiznávám, že rozhovor s Lenny mě nějak nedojal, ještě jsem se k němu ani nedostala, ale jinak to je super číslo. A navíc si pro nás redakce na léto připravila krásný dáreček v podobně krému na ruce od Dermacolu.


Jedná se o krém na ruce s vůní černých třešní. Má jít o militovanou edici, ale řekla bych, že je to jenom kvůli obalu, protože Dermacol (pokd vím) normánlě prodává svýrobky s vůní černých třešní a mám pocit, že je tam i krém na ruce. Na 100% to ale nevím. Každopádně krém je úžasný. Není příliš mastný, rychle se vsakuje a ta vůně. Už jenom kvůli tomu krému se sprnové Cosmo vyplatí. Krém jsem zkoušela, když jsem byla na návštěvě u kamarádky a ta se vyjádřila, že by mi nejradši snědla ruce. Takže to nebudu jenom já, komu voní. Navíc se jedná o plném balené, 100 ml, takže žádný reklamní miniatura. Už v červencovém číslu oznámili, že se můžeme na tento dáreček těšit, takže jsem nové číslo vyhlížela velmi netrpělivě.


Většinou si přes léto pořídím více nových šperků, ale letos jsem nenašla nic, co bych prostě musela mít. Objevila jsem jenom tyhle náušnice ve tvaru kotviček s červenou mašlí, které se mi hodí k tomu triko. Byly ve slevě za 50 Kč a jsou z Orsay.



Asi už jste si všimli, že miluju parfémy. Avon vydal nové parfémy z řady Scent Essence, kterou naprosto miluju, takže jsem je hned musela mít, navíc byly za super cenu. 3 za 297 Kč (pro Avon Lady), no nekupte to. Parfémy mají nové tři, ale já jsem si koupila pouze dva. Ten poslední, malinový mi nevoněl, protože já moc sladké ovocné vůně nemusím. Místo toho jsem si vybrala svůj oblíbený Sparkly Citrus, který sice doma ještě mám, ale tak do zásoby. Novinkami pak jsou Wild Bergamot (vlevo) a Blooming Lotus (uprostřed). Oba voní nádherně, můj větší favorit ale přece jnom bude bergamot.


Tuhle krásnou dekoraci na stůl jsem dostala od maminky k narozeninám, místo živé kytky, která prostě v létě nevydží. Tohle se vyplatí víc. Sice nevoní, ale vydrží dlouho a navíc krásně vypadá. Skvěle se mi hodní do pokoje, který je oranžový s občasnými zelenými doplňky ananvíc tam je motýlek. Už jsem zmiňovala, že miluju kytky a motýlky? Ne? Tak teď už to víte.


A konečně se dostáváme k poslednímu nákupu, který jsem udělala teprve před pár dny. S kamarádkou jsem byla v kině a to bych to nebyla já, kdybych nezavítala do Rossmana, kamarádka bohužel spěchala a já tedy s ní, takže jsem to musela proletět velmi rychle. Sháněla jsem konturku na rty, což se mi povedly. Je značky Rival de Loop Young odstnín 05 Nude. Stála mě jenom 20 Kč a fuguje hezky. Je to krásná přirozená barva, která lehce obtáhne moje rty. Přesně to, co jsem potřebovala. U stojánu Maybelline jsem zahlédla akci 1+1 zdarma, tudíž jsem si musela něco pořídit. Bohužel jsem neměla se čas podívat, co všechno bylo v akci, protože mě kaamrádka už skoro táhla pryč, proto jsem jenom v rychlosti hodila do košíku nové top coat laky. Už předtím jsem se na internetu dívala na ten červenobílý se srdíčkama a jelikož jsem si mohla vzít dva, přihodila jsem k tomu i ten černý s barevnýma flitrama. Ještě mají zelený, ale ten se mi až tak nelíbil. Později jsem náhodou nakoukla do Tety, kde jsem zjistila, že mají opět v akci Love Lips od Dermacolu, takže se mnou domů šel další, tentokrá s vůní broskve. Jestli to takhle půjde dál, brzo budu mít doma všechny.


Věřili jste mi, že to byl poslední nákup? No, ve své podstatě ano, poslední v drogerii. Jenže před pár dny jsem při nákupu potravin zavítala do květinářství, kde jsem si zakoupila svůj první vosk Yankee Candle. A hádejte co? Mám k tomu vtipnou historku. Ani jsem netušila, že jsem tak vtipný člověk. No, dobře, ono to není až tak vtipné (a nějaká z tvých historek jako byla? Sni dál, Ello...), ale stejně vám o ní povím. Jak asi všichni víte, vosky se pálí v aromalampách. A já byla přesvědčena, že doma jednu máme, protože jsem ji tady viděla. Takže jsem si vosk koupila a doma začala hledat tu lampu. Po nějaké době mi však bylo řečeno, že nic podobného nevlastníme. A mě poté došlo, že jsem ji skutečně viděla, ale ne u nás - u mojí babičky. Nějak se mi to spletlo, ale to u mě není nic neobvyklého. No, každopádně teď mám vosk, který nemám kde zapálit. Ale stejně se jedná o vánoční vůni (jo, kupuju si vánoční věci v létě #ellaslogic), takže si ji možná na ty Vánoce nechám a do té doby tu lampu seženu.

Tak,tohle je opravdu všechno. Jak se na to tak dívám, fakt jsem toho tento měsíc nakoupila hodně. Ale v srpnu se pokusím šetřit (jo, jasně, to ti tak někdo uvěří). A čím jste si v červenci udělali radost vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts