Movies I've Seen (July - October 2017)

11/12/2017 03:27:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Dneska se podíváme na filmy, které jsem v poslední době viděla. Koukám spíš na seriály, takže filmů moc není, tudíž jsem nakonec spojila červenec až říjen dohromady a i tak tady mám jenom 10 filmů, z toho většina byla v kině, takže tak. Zároveň jsem se rozhodla, že tento článek nebude vycházet jednou měsíčně, jak bylo zvykem, ale vždycky ho napíšu, až budu mít trošku více filmů, aby tady každý měsíc nebyl článek, ve kterém budu mluvit o jednom filmu. To je z úvodu všechno, pojďme se teď mrknout na ty filmy.


1. Everything, Everything - Na Everything, Everything jsem šla do kina, krátce předtím jsem si přečetla knižní předlohu, takže jsem byla hodně zvědavá, jak se jim film povede. Myslím, že to dopadlo hodně dobře, měli to zajímavě zpracované, od knihy se neodklonili, obsazení taky super. Samozřejmě to občas nějaké mouchy mělo, ale celkově jsem byla spokojená.

Hodnocení:
8/10

2. Alice in Wonderland - Příběh Alenky mám moc ráda, takže jsem se rozhodla zopakovat si i film. Podle mě je to moc povedená adaptace, Johny Depp je jako Kloboučník prostě nepřekonatelný, a zpracování Tima Burtona je taky geniální.

Hodnocení:
8/10

3. Inside Out - Konečně jsem viděla i animák V hlavě. Já animáky přímo miluju, ani tohle nebyla výjimka. Nápad super, provedení úžasné, sem tam trošičku prázdnější místa, ale jinak jsem se u toho hrozně bavila a klidně bych se podívala znovu.

Hodnocení:
9/10



4. Descendants 2 - Musela jsem se podívat i na nové Následníky. Prvnímu dílu se to nevyrovnala ani příběhem, ani soundtrackem, ale i tak mě to docela bavilo. Sice mi šíleně lezla na nervy Uma a vztah Mal a Bena mi přišel takový strojený, ale jinak je to moc příjemný film.

Hodnocení:

7/10

5. Spider-Man: Homecoming - Na nového Spider-mana jsem původně neměla v plánu jít, nicméně červenec moc filmů v kinech nenabízel, tak jsem to nakonec zkusila. No nebylo to tak hrozné, jak jsem čekala, Tom Holland to kupodivu dost zachraňoval, sice opravdu vypadá hrozně mladě, ale herec je výborný, vtipný, dovedl to skvěle zahrát. Dějová linie docela pokulhávala, zvlášť v porovnání s jinýma Marvelovkama, ale jinak jsem docela spokojená.

Hodnocení:

7/10

6. King Arthur: Legend of the Sword - Legenda o Králi Artuši je pro mě velice zajímavá, a i tohle zpracování bylo povedené, ačkoliv na mě to bylo docela zdlouhavé a přiznám se, že ke konci jsem už trošku usínala.

Hodnocení:
7/10


7. Charlie Bartlett - Na začátku mi trošku ukápla slzička kvůli Antonovi, ale jinak je to docela vtipné, sice je to drma, ale i tak se v některých částech docela pobavíte.


Hodnocení:

8/10

8. Baby Driver - I tady jsem byla příjemně překvapená, původně jsem nevěděla, co od toho čekat, ale nakonec mě to dost bavilo, Ansel Elgort to zahrál skvěle, do toho výborný sooundtrack, rychlá jízda a milostná zápletka, prostě co víc si přát.

Hodnocení:

8/10

9. American Assassin - Přiznávám, na tenhle film jsem šla do kina čistě kvůli Dylanovi, který zas tak obsáhlou filmografii nemá. Ten tam byl skvělý, zápletka už trošku pokulhávala, ale pořád šlo o film, na který se dalo dívat a nelituju, že jsem na něj šla.

Hodnocení:

7/10


10. Thor: Ragnarok - No a samozřejmě jsem musela do kina i na nového Thora, který byl naprosto úžasný. Bylo to hrozně vtipné, ale zároveň akční, zápletka skvělá, Cate Blanchett byla vynikající, fakt jsem jí fandila, i když to je bad guy, do toho Loki, no prostě skvělá jizda.

Hodnocení:
9/10

Jaké filmy jste v poslední době viděli? Na co byste mi doporučili se podívat?

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Kvůli seriálům jsem také viděla minimum filmů. Thor byl úžasný, bavila jsem se. Naopak nový Spider-Man je za mě katastrofa, velká nuda. V hlavě se moc povedlo, miluji animaky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat

Popular Posts