Upcoming Movie Releases (July 2017)

7/07/2017 05:14:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Dneska jsem si pro vás připravila červencové filmové novinky. Poslední dobou je to, co se týče nových filmů dost bída, mám pocit, že do kin nejde skoro nic, co by mě zaujalo. Ale možná to je tím, že jsem viděla minimum trailerů, takže polovinu filmů vlastně ani vůbec neznám. Opět jsem tedy našla pouze jeden film, a tady by se dalo říct, že se ho spíš bojím, než že bych nadšeně vyhlížela jeho premiéru. Uhádnete, o jakém filmu mluvím?

Název: Spider-Man: Homecoming
Česká název: Spider-Man: Homecoming
Datum premiéry (USA): 07.07.2017
Datum premiéry (ČR): 06.07.2017
Obsazení: Tom Holland, Michael Keaton, Robert Downey Jr., Marisa Tomei, Jon Favreau, Gwyneth Paltrow, Zendaya, Donald Glover, Jacob Batalon, Laura Harrier, Tony Revolori, Bokeem Woodbine, Tyne Daly, Abraham Attah, Hannibal Buress, Kenneth Choi, Selenis Leyva, Angourie Rice, Martin Starr, Garcelle Beauvais, Michael Chernus, Michael Mando, Logan Marshall-Green, Jennifer Connelly, Gary Weeks, Christopher Berry, Tunde Adebimpe, Tiffany Espensen, Michael Barbieri, J.J. Totah, Hemky Madera, Bob Adrian, Stan Lee, Wayne Pére, Chris Evans, Kerry Condon, Amy Hill, Martha Kelly, Jennifer Kim, Andy Powers

Obsah: Mladý Peter Parker / Spider-Man (Tom Holland), který velkolepým způsobem debutoval ve filmu Captain America: Občanská válka, se ve snímku Spider-Man: Homecoming začíná více sbližovat se svou nově získanou identitou pavoučího superhrdiny. Peter, nadšený ze svých zážitků s Avengers, se vrací domů, kde žije se svou tetou May (Marisa Tomei) pod bedlivým dohledem svého nového učitele Tonyho Starka (Robert Downey Jr.). Peter se snaží vrátit ke svému běžnému životu - což mu komplikuje touha dokázat, že by Spider-Man mohl konat mnohem větší skutky, než kterých se zatím odvážil - ale když se objevuje nový padouch Vulture (Michael Keaton), ocitá se v ohrožení vše, co je pro Petera skutečně důležité. (Falcon)

Ačkoliv mám ráda Marvel, tak Spider-Man jde docela mimo mě. Respektive viděla jsem všechny dosavadní filmy, ale prostě ho nemám ráda. Nejspíš to bude těma pavoukama. A nápad s novým Spider-Manam se mi zpočátku vůbec nelíbil. A stále z toho nejsem moc odvařená, ale tak trošku chápu, proč do toho šli. Trailer mě nezaujal, což jsem ani nečekala, ale tak třeba mě film nakonec překvapí. Nejspíš na něm stejně skončím v kině.

Na jaké filmové novinky se těšíte v červenci vy? Potřebuji nějakou inspiraci ;)

You Might Also Like

1 komentářů

Popular Posts