Guess who's back?

5/27/2017 04:30:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Ano, vidíte správně, opravdu je tady nový článek, po několikaměsíční neplánované pauze. Pokud jste četli některé z posledních článků, tak jste si museli všimnout, že jsem si velmi často stěžovala na nedostatek času. Letošní semestr byl pro mě velmi náročný, měla jsem hodně hodin, dojíždění trvá snad roky, k tomu spousta úkolů do školy, prezentací a já nevím čeho ještě, no a samozřejmě taky práce. Nakonec to vyvrcholilo tím, že jsem prostě přestala všechno stíhat a v podstatě jsem se na blog vykašlala. Zpočátku mě to dost štvalo, časem jsem si ale uvědomila, že se mi ten čas navíc, který netrávím psaním článků, docela hodí.

Ale nic netrvá věčně, a ačkoliv jsem si pořád to "volno" užívala, blog a psaní článků mi začalo chybět. Naštěstí už mi skončil semestr a při troše štěstí i zkouškové (zkoušky už mám za sebou, jenom čekám na výsledek té poslední). A to znamená co? Jsem zpět. Sice pomalu, ale jistě. Za těch posledních pár týdnů jsem zameškala tolik věcí, že mi chvíli bude trvat to všechno dohnat, ale jo, určitě se vracím. Chtěla bych na blogu zavést nějaké změny. Jaké? Jo, tak to zatím ještě nevím, ale chce to změnu. Jakékoliv nápady vítám.

Nejprve musím všechno promyslet, co všechno chci sepsat, jak to chci sepsat, ale snad už brzo začnou opět pravidelně přibývat články. Momentálně jsem ve fázi, kdy se snažím dokoukat seriály, které měly během května finále a já jsem je prošvihla. K tomu mám spoustu recenzních restů, mám nějaké napsané ještě z podzimu (ups), takže bych se tím měla prohrabat a vydat to. No, to je asi všechno, co jsem chtěla říct. Pointou tohohle článku je, že se vracím na blog, zbytek mého vykecávání můžete v klidu přeskočit. Aloha a see you soon.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts