Movies I've Seen in January 2017

2/08/2017 04:49:00 odp.


Ahoj, vítejte u nového článku. Leden byl na filmy dost chudý. Viděla jsem jenom jeden, na který jsem šla na konci měsíce do kina. Jelikož jsem měla velký skluz se seriály, na filmy nějak nezbýval čas. Ani chuť. Teď bych to chtěla napravit a na nějaké se konečně podívat, tak snad mi to konečně vyjde.


1. La La Land - FIlm, na který jsem se už dlouho těšila. A bylo to boží. Celý příběh, hudba a samozřejmě obsazení, protože v hlavních rolích se tam objevili Emma Stone a Ryan Gosling. 14 nominací na Oscara zní taky docela hezky. Pevně doufám, že jak Emma, tak Ryan toho Oscara dostanou, protože byli úžasní. Doporučuju se na to podívat, protože to je naprosto dokonalý film.

Hodnocení - 10/10

Jaký zajímavý film, který jste nedávno viděli, byste mi doporučili?

You Might Also Like

1 komentářů

Popular Posts