Sunday Funday at Zoo in Zlín

11/13/2015 03:14:00 odp.


Dneska pro vás mám trochu jiný článek. V neděli jsem byla s rodiči a mladším bratrem ve Zlínské zoo, kde jsem samozřejmě pořídila spoustu fotek, tak jsem si říkala, že by nebylo na škodu sepsat článek, aby tady nebyly samé kosmetické recenze, které nemusí zajímat všechny. Po návštěvě zoo jsme ještě navštívili hrad Helfštýn a i tam jsem pořídila nějaké fotky. Musím upozornit, že nejsem moc dobrá fotografka a navíc pokud znáte můj blog delší dobu tak víte, že ani můj foťák není nějak skvělý, takže podle toho taky vypadají i fotky, ale hodně jsem se snažila, aby byly použitelné. Celkem jich mám asi 200, ale nebojte, vybrala jsem tady jenom pár nejzajímavějších.

Lachtani byli první zvířata, na které jsem v zoo narazili. Musím říct, že vyfotit je byl docela oříšek, protože se neustále pohybovali. Proto má na druhé fotce rozmazaný čumák a na první je pro jistotu rovnou zády.


V zoo měli nějakou halloweenskou akci a stále tam byly k dispozici nějaké dekorace, které mě velmi zaujali. Například tato svatba kostlivců vypadala opravdu skvěle.


Samozřejmě jsem si nemohla odpustit fotečku Doris (z filmu Hledá se Nemo). Ani ta se mnou nechtěla spolupracovat a ani na vteřinu se nezastavila, proto je na fotce trochu rozmazaná. Bohužel fotka samotného Nema se moc nevyvedla, takže to vám ukázat nemohu.


Naopak fotky rejnoků se mi hodně líbí. Ta první vypadá docela kouzelně díky světlu, které v jejich bazénu bylo a na fotce to potom vypadá takhle růžovo-fialově. Druhá už je potom focena s bleskem, takže můžete pořádně vidět rejnoka. I ti se nesutále pohybovali, ale aspoň ty dvě fotky se povedly. Na rejnoky jste si konce mohli sáhnout, čehož jsem já nevyužila, protože se mi nechtěla schovávat foťák.


Tyto "dýně" jsou ve skutečnosti oranžové pytle s obličejem, ale vypadalo to opravdu skvěle. Je to focené na zadních schodech zámečku Lešná.


A tady už je fotka samotného zámku. Je to foceno zezadu, fotky ze předu nevypadají moc dobře, protože se to nedalo vyfotit pod dobrým úhlem. Teda ne žy by tohle byl dobrý úhel na focení.


A máme tady další halloweenskou dekoraci, kterou je tahle čarodějná rodinka, nebo co to mělo být. Pokud se vám zdá, že ta fotka je nějaká rozmazaná a nezaostřená, tak je to proto, že se mi z nějakého důvodu třepala ruka a nedokázala jsem to pořádně vyfotit. Tohle je asi desátý pokus, který vyšel nejlépe.


A opět se vracíme ke zvířatům. Tohle je asi nejlepší fotka žirafy, kterou mám. Navíc na ní vidíte i dvě dřevěné prasátka.


Ještě někdo si myslí, že tahle sova má naprosto bezkonkurenční výraz? Jak můžete vidět vzadu, v klesi bylo samozřejmě drátěné oplocení, prototo tam jsou ty dvě šedé šmouhy, ale lépe jsem to vyfotit nedokázala, už tak jsem měla pocit, že svůj foťák těmi oky prostrčím a spadne mi.


A tady už jsou sloni, kteří tam sice byli 3, ale ten poslední se na tuto fotku rozhodl nedostavit a mě se zrovna tato líbila nejvíc.


Tohle je část japonské zahrady, kterou tam měli a musím říct, že to tam bylo moc krásné, akorát zrovna nějak zašlo slunce, takže se tam blbě fotilo.


Dvě neidentifikovaltená opeřená plouvoucí zvířata. Jsou to pelikáni? Já a biologie jsme nikdy nebyli velcí kamarádi a od doby výletu jsme zapoměla, co za zvíře jsem to vlastně viděla. Pokud ho někdo znáte, tak mě prosím poučte v komentářích.


Klokani byli hrozně roztomilí a docela malincí. Byl tam i jeden klokan albín (bílý klokan), ale ten se nechtěl fotit. Ke klokanpm se dalo dostat docela blízko, protože to byla průchozí expozice, ale oni se bohužel drželi kolem plotu.


A toto je poslední fotka ze zoo, kterou vám ukážu a jsou na ni tyhle malé opičky. Jak už jsem říkala, fotek mám mnohem více, ale některé nejsou úplně povedené a enbo nejsou moc zajíamvé. Bohužel hodně zvířat ve výbězích ani nebylo, takže jsem neměli možnost je zahlédnout, jinak bych těch fotek asi měla víc.

Ještě se s váma podělím o pár fotek z Helfštýna, ale k těm už nebudu nic psát, protože ono se toho ani moc říct nedá.


Jenom podotknu, že fotky jsou docela blbě osvětlené, protože tam buď pralo slunko nebo nějaká věž stínila.

A opět jsme se dostali na konec článku. Doufám, že vás trochu zaujal, protože podobný článek jsem ještě nepsala a do komentářů mi můžete napsat, na jaký výlet jste se v poslední době vypravili vy.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Zlín mám veľmi rada, síce som tam bola len raz, no plánujem ho navšítvit znovu.Krásne fotky !
    Patty

    OdpovědětVymazat
  2. ani som nevedela, ze Zlin ma taku uzasnu Zoo:)

    Pozyvam na GA k 6 vyrociu blogu tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky :) já zoo miluju, teď si nejsem úplně jistá, ale myslím, že ve Zlíně jsem taky byla :)

    OdpovědětVymazat
  4. v Zoo Zlín som bola viackrát a je to najkrajšia Zoo v ktorej som kedy bola :)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts